E-rejestracja w przychodni Spam od Vectry


Dzień dobry, czy mają Państwo Wi-Fi?


17 lutego 2012, 14:00 | 2 komentarze | 5 058

Szybki telefon do restauracji w okolicy i krótkie pytanie potrafi sprawić tyle radości, że aż miło.

Ja: Dzień dobry.

Kelnerka: Dzień dobry. W czym mogę pomóc?

J: Czy mają Państwo Wi-Fi w restauracji?

K: Sekundę, już proszę szefową.

J: (myśli) Oho, zaczyna się :)

K: (szeptem) Jakiś Pan dzwoni…

Szefowa: Halo, słucham Pana.

J: Dzień dobry, czy mają Państwo internet bezprzewodowy w restauracji. Wi-Fi?

S: To jest pytanie do mojego syna, bo coś tam zakładał, ale nie jestem pewna…

J: Potrzebuję mieć 100% pewność, ponieważ chciałem spotkać się u Państwa z klientem i jest nam potrzebna sieć bezprzewodowa. Czyli nie jest Pani pewna?

S: Nie.

J: W takim razie będę szukał. Dziękuję :)

S: Do widzenia.

Jeśli znalazłeś jakąś literówkę, daj mi o tym znać poprzez zaznaczenie tekstu i wciśnięcie kombinacji Ctrl+Enter.

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli dołączysz do mnie na Facebooku!

Kamil Lipiński – przedsiębiorca, bloger, projektant stron www, założyciel Mocnej Grupy Blogerów oraz człowiek, który ma wielką nadzieję na to, że można się czegoś sensownego o WordPressie dowiedzieć w 500 sekund.
Wierzący (bynajmniej nie w technologię) geek.
  • :) szkoda że większość ludzi nie wykonuje takich telefonów, albo nie wychodzi z knajpy w momencie gdy okazuje się że brak w niej Wi-Fi. To by zmusiło właścicieli do instalacji Wi-Fi … a my bylibyśmy szczęśliwsi :)

    • Pełna zgoda. Oczywiście nie każdy w knajpie potrzebuje Wi-Fi, ale jeśli szuka się takowej to powinno się dawać do zrozumienia właścicielowi, że nie oferując sieci bezprzewodowej traci klienta.

Subscribe without commenting




Instagram

Raport o literówce

Następujący tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: