Uważaj w co klikasz na Facebooku W jaki sposób wyłączyć wtyczki w WordPressie bez dostępu do panelu zarządzania?


Apple vs. Samsung – bitwa na reklamy


01 marca 2014, 10:22 | 1 komentarz | 11 170

Wraz ze wzrostem popularności tabletów i smartfonów zaczęliśmy być świadkami walki na reklamy dwóch gigantów. Czas na kolejną jej odsłonę. Tak jak poprzednio, Apple produkuje reklamę która usiłuje trafić poprzez emocje do portfeli klientów, a Samsung tą reklamę wyśmiewa. Usiądźcie wygodnie i porównajcie je.

Nabijanie się z ludzi stojących w kolejkach pod iSpotami Apple podczas premiery nowego telefonu było słabe. Teraz Samsungowi się udało. Zobaczcie sami.

Na początku Apple:

No dobra, teraz zobaczcie jak prezentuje się Galaxy Tab Pro:

Czy znowu powtórzy się sytuacja z ostatniej reklamowej potyczki, kiedy to sprawdziło się przysłowie „gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta” i ujawniła się Nokia Lumia?

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli dołączysz do mnie na Facebooku!

Kamil Lipiński – mąż i ojciec, przedsiębiorca, webdeveloper, bloger, człowiek, który ma wielką nadzieję na to, że można się czegoś sensownego o WordPressie dowiedzieć w 500 sekund. Wierzący (bynajmniej nie w technologię) geek.

Subscribe without commenting




Spelling error report

The following text will be sent to our editors: